Kare / Düz Vücutlar için Pilates Hareketleri

Posted by Modeller Ornekler on 08:57 with No comments

Vücut tipinize Göre Egzersiz: Kare Grup

Kare / Düz Vücutlar

Bu vücut tipine en uygun Cameron Diaz, Keira Kinightley, Nicole Kidman gibi ünlü yıldızları sayabiliriz. Vücudun en önemli özelliği erkeksi bir görüntüsü bulunmaktadır. Genellikle bel bölgesi kıvrımsız, düzdür. Kalça çıkıntısı yoktur. Vücut şekli atletik bir görüntüye benzer ancak kas ve görüntüsü daha çok erkeksidir.

Amaç daha çekici bir vücut için kıvrımları ön plana çıkarmak. Bunun için; kalçayı yuvarlak ve sıkı hale getirecek, karın kaslarının da ince olmasını sağlayacak buarada bel bölgesini incelterek erkeksi görünüşü azaltmaya yönelik bir egzersiz programı yapılması gerekmektedir. 




Egzersiz

Hareket 1:
Ağırlıkları avucunuz karşıya bakacak şekilde alın ve dirseklerinizi düz bir çizgiye oturtun büyük bir adım atın, en son gerideki bacağınızı öne alırken kaldırın bu arada ağırlıkları da yukarı doğru itin. Başlangıç pozisyonuna geri dönün ve bu kez diğer bacağınız ile devam edin.

Toplam : 10 ar adım x 3 tekrar


Hareket 2:
 
Yan dönün altaki kolunuzu yerleştirip,  üstteki ayağınızı diğer ayağınızın önüne koyun ve kalçanızı yerden kaldırın, boştaki kolunuzu kafanızın üstünden uzatın.
Boşta kalan kolunuzu uzatırken yerden kalkın, kolunuzu tekrar geri getirirken kalçanızı düşürün ancak tam olarak yere değmesine izin vermeyin.

Toplam her taraf icin 8 kez x 3 tekrar

0 yorum:

Yorum Gönder